Nauka języków w nowy i przyjemny sposób. Porady, informacje, ciekawostki, tricki. Znajdziecie tu wszystko co tylko jest potrzebne do skutecznego poznania kolejnego języka.

Policzalność i Niepoliczalność cz.1 - much vs many

Poznaj tę część gramatyki od innej strony! Sporo wiedzy, którą przedstawiano nam do tej pory w sposób niepotrzebnie skomplikowany - poczytaj i się przekonaj.

Użycie WHO oraz WHOM - z czym się to je?

Jesteś już na poziomie na którym mógłbyś lub mogłabyś budować bardziej skomplikowane zdania? To znaczy, że musisz wiedzieć trochę więcej o samym zdaniu i możliwościach budowania większych struktur. WHO oraz WHOM to słowa klucz!

Użycie WHICH vs THAT - który KONEKTOR wybrać?

Kwestia gramatyczna, która czasami sprawia kłopoty. Nic dziwnego, bo jak to często bywa w gramatyce - mamy tutaj do czynienia z pewnymi wyątkami. Ale jest łatwiej, niż Ci się wydaje!

Tożsamość językowa, czyli o Twoim własnym języku

Kilka słów o wariantach w obrębie jednego języka. To bardzo ważne przemyślenia, które pomagają usystematyzować wiedzę i wyrobić odpowiednie podejście do nauki języka obcego! Przeczytaj koniecznie.

13 czasowników, które sprawią, że zabrzmisz lepiej, profesjonalniej i ciekawiej

Na moim blogu najwięcej przeczytasz o teorii nauki języków obcych, o podstawach, o nastawieniu, motywacji, mindsecie. To dlatego, że jestem nauczycielem i prowadzę własną szkołę, stąd uważam, że bardziej szczegółową wiedzą lepiej dzielić się na zajęciach indywidualnych.

Ale raz od czasu dostaniesz ode mnie takie perełki jak ta...

Kilka słów o mnie

Kim jestem, czym się zajmuję, jakie mam doświadczenia i co to za projekt? W tym artykule poznasz więcej szczegołów. Warto zerknąć, by wiedzieć po co mnie czytać i co wartościowego u mnie znajdziesz, czego się nauczysz.

Trening Językowy, Korepetycje, Zajęcia czy Opieka Językowa?

Lubię określenie "Opieka Językowa" - to takie korepetycje, które wyewoluowały i dostosowały się do wymagań UCZNIA! Tak, by podopiecznemu było lepiej. Dowiedz się jaki jest mój stosunek do nauczania i co robię ze swoimi uczniami..